Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ingyenes méretcsere

REKLAMÁCIÓS ŰRLAP

Amennyiben 14 napon belül eláll a vásárlástól abban az esetben kérjük, hogy a termék(ek)et becsomagolva legyen kedves visszaküldeni a Krokodil Corso Kft címére. (1147 Budapest, Benkő utca 8.) A visszaküldést intézze egyénileg (bármelyik futárszolgálattal, vagy a Magyar Postával), vagy igényeljen tőlünk futárt, melynek díja 1690 Ft ( a visszafizetendő összegből kerül levonásra). Amennyiben a felvételi cím eltér az eredeti szállítási címtől, abban az esetben a felvételi címet kérjük jelezze a Megjegyzés a hatékonyabb ügyintézéshez mezőben.Üzleteinkbe illetve a webáruház központjába való személyes visszahozatalra technikai és adminisztratív okokból nincs lehetőség!
Méretcsere esetén futárszolgálattal elküldjük önnek az igényelt méretű lábbelit, és ugyanakkor elhozzuk öntől a nem megfelelő méretűt. A futárszolgálat költségét ebben az esetben mi álljuk. Kérjük, hogy az önnél lévő, nem megfelelő méretű terméket legyen kedves becsomagolni, mert a futár vinni fog magával egy csomagcímkét melyet ráragaszt az önnél lévő csomagra. Amennyiben a felvételi cím eltér az eredeti szállítási címtől, abban az esetben a felvételi címet kérjük jelezze a Megjegyzés a hatékonyabb ügyintézéshez mezőben. A csere lehetősége kizárólag a megrendelt termék egy másik méretére vonatkozik. Modellcserére nincs lehetőség.
Reklamációt abban az esetben válassza, ha már túl van a 14 napos elállási időtől, de még garanciális a terméke. A reklamált terméket vissza tudja küldeni bármelyik futárszolgálattal vagy a Magyar Posta segítségével webáruházunk központjába a 1147 Budapest Benkő utca 8 (Krokodil Corso Kft) címre, vagy igényelhet társaságunktól futárt a visszaszállításra melynek díja 1690 Ft. A visszaérkezést követően reklamációs ügyintézőnk megvizsgálja a terméket és dönt a reklamáció kezelés módjáról, mely lehet javítás, csere vagy pénzvisszafizetés.Amennyiben a reklamációs ügyintéző nem tudja megállapítani a reklamáció jogosságát, abban az az esetben minőségi bevizsgálásra tovább küldi azt egy független bevizsgáló céghez.

Az oldal tetejére